WYTYCZNE SZKOLENIOWE

 

  1. Wytyczne określające warunki i tryb świadczenia usług drogą elektroniczną przez GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH, J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA.

 

  1. GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA realizuje szkolenia zdalne w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2002r Nr. 144 poz.1204 z zm.). Poniższe zapisy określają w szczególności warunki świadczenia tych usług, w tym wymagania techniczne oraz zakazy dostarczania treści bezprawnych oraz informacje o szczególnych zagrożeniach.

 

  1. Zapisując się na usługę szkoleniową Uczestnik potwierdza, że zapoznał się z opisem usługi znajdującej się na stronie

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/wyszukiwarka/uslugi/szukaj?dostawcyUslug%5B%5D=140933&mozliwoscDofinansowania=0 oraz niniejszymi wytycznymi i nie wnosi do nich zastrzeżeń.

  1. GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA prowadzi szkolenia w formie zdalnej w czasie rzeczywistym na platformie ClickMeeting.

 

  1. Warunkiem koniecznym do korzystania ze szkoleń zdalnych jest posiadanie:
      • komputera lub laptopa lub tabletu lub smartfona z kamerą i mikrofonem oraz z dostępem do Internetu,
      • przeglądarki internetowej,
      • aktywnego konta e-mail.

 

  1. Internet:
  • przepustowość łącza minimalnie 512Kb/s

 

  1. Minimalne wymagania sprzętowe:
      • komputery z systemem Windows
      • komputery z systemem Linux
      • komputery z systemem Mac OS
      • urządzenia przenośne z systemem Mac OS
      • urządzenia przenośne z systemem Windows
      • urządzenia przenośne z systemem Android

 

  1. Instrukcja logowania:

Uczestnik otrzymuje mailowo link do szkolenia (1 mail/link na 1 dzień szkolenia), gdzie po otwarciu strony łączy się przez przeglądarkę lub aplikację ClickMeeting, a następnie wpisuje imię i nazwisko oraz adres email. Link pozostaje ważny przez 1 dzień w godzinach realizacji usługi zgodnych z harmonogramem usługi

  1. Każdemu uczestnikowi szkoleń realizowanych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym przydzielany jest Opiekun, która będzie nadzorował przebieg całości szkolenia począwszy od jego organizacji, aż po uzyskanie zaświadczenia/certyfikatu. Z opiekunem Uczestnik będzie się mógł kontaktować zarówno telefonicznie pod nr +48 574 970 698 jak również za pomocą e-maila: gamacs@gmail.com

 

  1. Zakres zadań opiekuna:
      • kontakt telefoniczny z Uczestnikiem niezwłocznie po zapisie na usługę szkoleniową w celu omówienia potrzeb, preferencji, szczególnych potrzeb i zasad udziału w szkoleniu,
      • przesłanie linków dostępowych do szkolenia oraz instrukcji potwierdzania obecności na zajęciach oraz kontakt telefoniczny z Uczestnikiem przed rozpoczęciem usługi szkoleniowej w celu potwierdzenia czy wszystko jest dla niego jasne i zrozumiałe
      • kontakt telefoniczny z Uczestnikiem po zakończeniu usługi w celu dopełnienia formalności związanych z ewaluacją oraz rozliczeniem usługi.
      • Pomoc techniczna. W przypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności w realizacji usługi np. nieprzewidziana obecność   osoby   prowadzącej   usługę    z   przyczyn    losowych,   awaria  Internetu  lub  platformy  ClickMeeting – Opiekun usługi podejmuje natychmiast działania zgodnie z naszymi procedurami dotyczącymi postępowania w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych trudności. Celem Opiekuna w tej sytuacji jest sprawne rozwiązanie sytuacji problemowej, minimalizacja kosztów związanych z zaistniałą sytuacją i umożliwienie realizacji usługi.

 

  1. GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA zapewnia kompleksową pomoc techniczną dla uczestników szkoleń zdalnych, obejmującą następujące obszary:

Wsparcie przy logowaniu i dostępie do platformy

      • Pomoc zalogowaniu się do platformy za pomocą przeglądarki internetowej
      • Pomoc instalacji aplikacji i zalogowaniu się za jej pośrednictwem

Obsługa platformy szkoleniowej

      • Instruktaż dotyczący korzystania z platformy
      • Wyjaśnienie funkcji czatu

Rozwiązywanie problemów technicznych

      • Diagnostyka i wsparcie w przypadku problemów z dźwiękiem, obrazem lub połączeniem internetowym
      • Pomoc w konfiguracji sprzętu (kamera, mikrofon, słuchawki)

Pomoc w przypadku awarii systemu lub przerwania połączenia

      • Informowanie o przerwach technicznych i alternatywnych metodach dostępu
      • Wskazówki dotyczące ponownego dołączenia do szkolenia

Kontakt i godziny wsparcia

      • Możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego:    +48 574 970 698  sekretariat.gamacs@gmail.com
      • Pomoc techniczna w trakcie trwania sesji szkoleniowej

 

  1. Uczestnika szkolenia w ramach korzystania z usług obowiązuje zakaz przekazywania treści o charakterze bezprawnym między innymi treści naruszających prawa osób trzecich, sprzecznych z dobrymi obyczajami i normami społecznymi, niniejszymi Wytycznymi i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 

  1. Odpowiedzialność GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA jest wyłączona, jeśli Uczestnik szkolenia działa bezprawnie, podał fałszywe dane oraz informacje służące do przeprowadzenia szkolenia. W takich przypadkach GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA ma też prawo do odmowy Uczestnikowi uczestnictwa w szkoleniu.

 

  1. Uczestnik szkolenia przyjmuje do wiadomości fakt o szczególnych zagrożeniach usług świadczonych drogą elektroniczną. Dokumentami pomocnymi w zdiagnozowaniu zagrożeń o których mowa są poniższe:

 

      • dyrektywa 98/84/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 listopada 1998 r. w sprawie prawnej ochrony usług opartych lub polegających na warunkowym dostępie (Dz. Urz. UE L 320 z 28.11.1998);
      • opinia Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego dotycząca komunikatu Komisji do Rady, Parlamentu Europejskiego, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego i Komitetu Regionów w sprawie „Bezpieczeństwo sieci i bezpieczeństwo informacji: propozycja strategicznego podejścia europejskiego” (Dz. Urz. UE C 48 z 21.02.2002, s. 33); komunikat Komisji do Rady, Parlamentu Europejskiego, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego i Komitetu Regionów: „Strategia na rzecz bezpiecznego społeczeństwa informacyjnego – Dialog, partnerstwo i przejmowanie inicjatywy” (SEC(2006) 656 z 31.05.2006, KOM(2006) 251 wersja ostateczna);
      • opinia Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w sprawie komunikatu Komisji do Rady, Parlamentu Europejskiego, Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego i Komitetu Regionów: „Strategia na rzecz bezpiecznego społeczeństwa informacyjnego – Dialog, partnerstwo i przejmowanie inicjatywy” (COM(2006) 251 wersja ostateczna, Dz. Urz. UE 2007/C 97/09 z 28.04.2007);
      • strategia na rzecz bezpiecznego społeczeństwa informacyjnego (por. i2010: Strategia na rzecz bezpiecznego społeczeństwa informacyjnego, DG, Społeczeństwo informacyjne i media „Factsheet 8”, czerwiec 2006 r.

 

  1. Zamawiający i Uczestnik nie jest uprawniony do utrwalania dźwięku i/lub obrazu przebiegu szkolenia bez pisemnej zgody GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA. W przypadku dokonania takiego utrwalenia bez zgody GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA może zażądać od Zamawiającego, czy Uczestnika skasowania nagrania lub, jeżeli zostało już rozpowszechnione, do zaniechania dalszego rozpowszechniania i usunięcia nagrania z nośników elektronicznych lub z sieci Internet/Intranet.

 

  1. Uczestnicy szkoleń otrzymują materiały szkoleniowe opracowane przez trenera, zawierające podsumowanie treści szkolenia i odwołania do źródeł wiedzy, na której zostało ono oparte, z poszanowaniem praw autorskich. Ponad to materiały każdorazowo są dostosowane do poziomu wiedzy uczestników oraz potrzeb związanych z ewentualnymi niepełnosprawnościami. GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA zastrzega wszelkie prawa autorskie do materiałów szkoleniowych i zabrania ich rozpowszechniania osobom trzecim, kopiowania i powielania bez pisemnej zgody.

 

  1. GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia (w tym przerwy) w funkcjonowaniu wskazanej platformy do organizacji szkoleń spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością serwisu z infrastrukturą informatyczną Zamawiającego.

 

  1. Oferowane przez instytucję szkolenia wykorzystują różnorodne, angażujące uczestników metody kształcenia i są dostosowane do specyfiki sytuacji uczących się osób dorosłych. Stosowane metody są adekwatne do deklarowanych rezultatów, treści szkolenia oraz specyfiki grupy. W zależności od specyfiki grupy Uczestników/czek oraz poziomu podsiadanej przez nich wiedzy, wykorzystywane są różne metody nauczania, dostosowane również do tematyki szkolenia.

Cele dotyczące wiedzy:

      • Metody podające: wykład, instrukcja, pogadanka,
      • Metody problemowe: dyskusja, burza mózgów
      • Metody eksponujące: prezentacja multimedialna

Cele dotyczące umiejętności:

      • Metody praktyczne: ćwiczenia praktyczne, warsztaty, praca na komputerze
      • Metody problemowe: odgrywanie ról, gry dydaktyczne
      • Metody eksponujące: prezentacja multimedialna, demonstracja (jak rozwiązać zadanie)

Cele dotyczące postaw i kompetencji społecznych:

      • Zespołowe rozwiązywanie problemów, odgrywanie ról

 

  1. Instytucja zapewnia uczestnikom wsparcie w utrwalaniu efektów uczenia się po zakończeniu szkolenia w postaci konsultacji z kadrą szkoleniową. W celu skorzystania z ww. wsparcia należy zamówić konsultację z proponowanym terminem konsultacji wysyłając wiadomość na adres: gamacs@gmail.com

 

  1. GAMA CENTRUM SZKOLEŃ I OBSŁUGI PROJEKTÓW EUROPEJSKICH J. KOWALIK, J. SUCZYŃSKA SPÓŁKA CYWILNA stosuje procedurę oceny efektów uczenia się wszystkich szkoleń uwzględniającą badanie opinii uczestników, tj.

Przed rozpoczęciem każdego szkolenia uczestnicy piszą test wiedzy i umiejętności (PRE TEST), dzięki któremu można sprawdzić poziom ich kompetencji, które następnie będą rozwijane w trakcie szkolenia.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy ponownie piszą test (POST TEST), dzięki czemu można sprawdzić, czy osiągnęli zamierzone efekty uczenia.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy przystępują do egzaminu wewnętrznego (potwierdzającego uzyskanie kompetencji) lub też zewnętrznego (potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji)

W celu zapewnienia wysokiej jakości szkolenia uczestnicy po ostatnim dniu zajęć wypełniają ankietę ewaluacyjną oceniającą m. in.

      • organizację szkolenia
      • warunki pracy
      • atmosferę panującą podczas zajęć
      • osobę prowadzącą zajęcia
      • formę i metody prowadzenia zajęć
      • przydatność zdobytej wiedzy
      • materiały szkoleniowej.

Ponad to w ankiecie uczestnicy mają możliwość podzielenia się z nami swoimi uwagami i sugestiami dotyczącymi:

      • treści szkolenia
      • osób prowadzących
      • czasu trwania
      • organizacji zajęć

 

  1. Na zakończenie szkolenia Uczestnicy otrzymują odpowiednie zaświadczenia/certyfikaty. W zależności od rodzaju szkolenia zaświadczenie bądź certyfikat może być wydawany przez podmiot trzeci.